از طراحی و چاپ تا صادرات جعبه زغال

تاریخ آخرین بروزرسانی:10 فروردین 1403

به طور کلی، در دنیای امروز تولید پک های طراحی شده و با کیفیت در امر بازاریابی رشد سریعی داشته است که سبب رقابت گسترده در این زمینه و تنوع در عرضه محصولات مختلف شده است. در این بین استفاده از کارتن های ساده یا طراحی شده برای بسته بندی یک روش پرکاربرد می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد. 

کارتن یا جعبه زغال برای بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که به خاطر ماهیت شکننده، سبک و رنگ سیاهی که دارد، دقت لازم را جهت تولید آن باید مبذول داشت تا علاوه بر شکیل و لوکس بودن، استحکام و کیفیت لازم را نیز داشته باشد. جعبه زغال مانند سایر محصولات در صنعت بسته بندی، بنابر ابعاد و وزن آن با اشکال متعدد تولید میشود که معمولا در وزن های 5 کیلویی، 6 کیلویی، 8 کیلویی و 10 کیلویی به بازار عرضه می شوند.

طراحی و چاپ جعبه زغال

قابلیت چاپ امکاناتی را فراهم آورده تا تولیدکنندگان بتوانند محصولات خود را ضمن حفاظت در برابر آسیب های محیطی، با خلاقیت و ایده پردازی روانه بازار کرده و ارتباطی مؤثر بین مصرف کننده و برند تجاری برقرار شود. برای طراحی و چاپ جعبه های زغالی، پس از آنکه با توجه به وزن و ابعاد زغال ها، اندازه کارتن ها مشخص شد، همزمان با تولید، دستگاه فلسکو طرح مورد نظر را چاپ می کند. در نظر داشته باشید اگر کارتن شکل ساده ای داشته باشد به وسیله دستگاه تولید میشود، اما اگر دارای شکل خاصی بود باید با قالب دایکات تهیه شود.

روش معمول دیگر، جعبه های لمینتی میباشد که معمولا به صورت سه لایه و پنج لایه هستند و از استحکام بالایی نیز برخوردارند، به این صورت که در این روش ابتدا طرح مورد نظر توسط دستگاه چاپ افست بر روی مقوا چاپ ‌شده، سپس پوستر یا همان مقوای چاپ شده توسط چسب سیلیکات بر روی کارتن چسبانده می شود. 

صادرات جعبه های زغالی

صادرات محصولات مختلف در تمام مناطق دنیا امری رایج و بسیار گسترده است. تمام اجناسی که به کشورهای مختلف فرستاده می‌شوند باید از نظر کیفیت و ظاهر با سایر محصولات بین المللی هم خوانی داشته باشند. در بخش صادرات، جعبه و بسته بندی مقوله ای بسیارمهم محسوب می شوند و تمام اصول مدیریتی، کیفیتی و فنی در خصوص آن بایستی رعایت شود، چرا که ظاهر یک محصول مستقیما بر فروش آن تاثیر میگذارد.

برای تولید جعبه های زغالی صادراتی از بهترین مواد اولیه مانند مقوا، روکش، گالینگور. چسب و غیره استفاده می‌شود. بهترین گزینه در این امر، استفاده از کاغذ های سه لایه و 5  لایه فلوتینگ یا کنگره دار است که بسیار محکم و ضخیم است و وظیفه تامین مقاومت کارتن در برابر ضربه، له شدگی و شکستگی را بر عهده دارد. 

انواع جعبه زغال

جعبه های زغال شامل انواع مختلفی می باشند که معمول ترین آنها که بیش از همه مورد استفاده قرار می‌گیرد زغال لیمویی، فشرده ( چینی) و کبابی است، که جهت مصارف خانگی و یا صنعتی در وزن های 3 کیلویی، 5 کیلویی، 10 کیلویی تولید میشود. رنگ مورد استفاده نیز معمولا رنگ های قرمز، نارنجی، سیاه و زرد است.

قیمت جعبه زغال

قیمت جعبه زغال بستگی به نوع، جنس و ابعاد مقوای استفاده شده، کیفیت دستگاه چاپ، متریال چاپ و تیراژ تولید دارد. هزینه بسته بندی بایستی مقرون به صرفه باشد زیرا قیمت نهایی بر تصمیم گیری خریدار تاثیر گذار خواهد بود. 

جعبه زغال تاش پک

مجموعه بسته بندی و چاپ ” تاش پک” با داشتن نیروی انسانی مجرب و کارآزموده، جهت تولید و طراحی اختصاصی کارتن، افتخار این را دارد تا با استفاده از بهترین متریال و با کیفیت‌ترین جنس ورق کارتنی، جهت توسعه و معرفی محصولات تولیدکنندگان گام های مؤثری در این زمینه بردارد. جعبه های زغال تاش پک در انواع مختلف بدون چاپ و ساده، تک رنگ و تا 4 رنگ، روکش لمینتی با کیفیت رنگ و رزولوشن بالا، مقوای رنگ دار، روکش افست و…  آماده ارائه به مشتریان عزیز می باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نیاز به راهنمایی دارید؟
×
تماس تلفنی Whatsapp chat
چت واتساپ Whatsapp chat