بسته بندی قطعات خودرو

تاریخ آخرین بروزرسانی:31 فروردین 1403

بسته بندی این قطعات یدکی باید به گونه ای باشند که از محصول در برابر ضربه های احتمالی وارد شده هنگام جابجایی ها و حمل و نقل تا حدی محافظت کنند. از ویژگی های بارز در بسته بندی کارتن لوازم یدکی می توان به چاپ روی بسته اشاره کرد. نوع چاپ با توجه به هزینه تمام شده و با توجه به توجیه پذیری آن می تواند به صورت فلکسو، سیلک و افست باشد. تاثیر یک چاپ خوب و به صرفه در کنار کیفیت مواد اولیه استفاده شده یک بسته بندی ایده آل برای کالا را تشکیل می دهد. در بسته بندی قطعات یدکی خودرو و صنعتی، ابزار کار دستی و الکترونیکی، یراق آلات و قطعاتی همچون پیچ و مهره و پرچ و پین و سایر اتصالات و سایر محصولات مرتبط معیارهای زیادی برای تولید جعبه های کارتنی مورد بررسی قرار می گیرند.

با توجه به اهمیتی که لوازم یدکی مرغوب و با کیفیت در حفظ سلامتی، ایمنی و طول عمر ماشین‌آلات مختلف در صنعت حمل و نقل و سایر صنایع دارد، مشتری همیشه به دنبال محصولات تولیدکنندگان معتبر و مورد اعتماد هستند. این محصولات پس از تولید، نیازمند بسته‌بندی مناسبی هستند که در ضمن محافظت از کالا، اعتبار و مورد اطمینان بودن تولیدکننده را نیز به مشتری القا کند. برای این منظور، استفاده از مقوا و کارتن درجه یک و با کیفیت برای جعبه لوازم یدکی، جعبه قطعات خودرو و کارتن لوازم یدکی و نیز اجرای طراحی گرافیک جذاب ضروری است.

طراحی بسته بندی قطعات خودرو

بسته‌بندی قطعات خودرو نوعی بسته ‌بندی تخصصی است که ممکن است قطعات کوچک و سنگین یا بزرگ و شکننده داشته باشند و شامل بسیاری از قطعات الکتریکی و الکترونیکی باشد. قطعات بیش تر مستعد ﺁسیب دیدن در حین انتقال، بارگیری و تخلیه بار هستند و ممکن است نیاز به محافظت بیشتر داشته باشند. از ﺁنجایی که قطعات مختلف باید مسافت‌های طولانی را طی کنند، باید بسته‌بندی شوند تا در شرایط مناسب به تولیدکننده برسند. اغلب قطعات از یک شکل و یا اندازه اختصاصی تشکیل شده اند و مهم است که حداکثر استفاده از فضای موجود صورت گیرد تا هزینه های سفر کاهش یابد.

بخش‌های مختلف نیازمند طرح‌ها و راه‌حل‌های بسته‌بندی خاص

همانطور که این قطعات نیاز به محافظت دارند, شما ممکن است نیاز به دیوایدرداشته باشید تا فضاهایی خالی را با  لایه چینی کف, فیلم پلاستیکی یا کیسه, بسته بندی حباب و سایر مواد محافظ را پر کنید. سپس می‌توان این جعبه‌ها را در جعبه‌های دو یا سه جداره موج‌دار، بسته‌بندی‌های محافظتی لانه‌زنبوری، پلاستیک، جعبه‌های سیم‌دار و یا سطل‌هایی که ظرفیت باربری، استحکام کششی و دوام دارند، بسته‌بندی کرد.

اندازه، طراحی، ضخامت و کارتن بستگی به نوع قطعات خودروسازی دارد که نیاز به بسته بندی دارند. طراحی سفارشی می‌تواند به کاهش هزینه‌های بسته‌بندی، هزینه‌های لجستیک نهایی و همچنین بهبود توسعه چرخه عرضه، و ارائه بهره‌وری زمانی موثر کمک کند. بسته بندی قابل استفاده مجدد در صورت امکان نه تنها با محیط زیست سازگار است بلکه می تواند هزینه های بسته بندی را در دراز مدت کاهش دهد.

بسته بندی فرح منش در طرح های بسته بندی قطعات خودرو تخصص دارد و محدوده ای از راه حل های سفارشی را ارائه می کند تا محصولات شما به سلامت به مقصد خود برسند و هزینه های بسته بندی شما کاهش یابد. چه قطعات ظریف الکترونیکی یا شیشه ای تولید کنید، چه قطعات ماشین ﺁلات سنگین، ما راه حل های بسته بندی مناسب را برای بسته بندی نیازهایتان فراهم می کنیم. ما می توانیم تمام مواد مورد نیاز را از هر یک از تأمین کنندگان خود منبع دهی کنیم تا هزینه های بسته بندی شما پایین تر باشد.

راه حل های طراحی کارتن قطعات خودرو

در آژانس تبلیغاتی “فرح منش”، ما درک می کنیم که محصولات در همه اندازه ها، شکل ها و وزن های مختلف قرار می گیرند و در صنعت خودروسازی، شما به یک طرح بسته بندی قطعات خودرو نیاز دارید که منعکس کننده طبیعت محصولی است که در داخل بسته بندی شده اند. بنابراین بسته‌بندی قطعات کوچک و بزرگ خودروسازی احتمالا به گونه‌ای عجیب و غریب و شکننده بوده و برای اطمینان از ایمن بودن ﺁنها در حمل و نقل به یک راه‌حل سفارشی نیاز دارد.

بسته بندی قطعات

سازندگان قطعات یدکی پس از بازار اغلب در هنگام حمل قطعات با چالش هایی روبرو می شوند. آژانس تبلیغاتی فرح منش  تجربه وسیعی در طراحی بسته بندی قطعات یدکی اتومبیل در بازار دارد تا مطمئن شود که قطعات در طی فرﺁیند حمل و نقل محافظت می شوند و در همان شرایط زمانی که از تسهیلات شما خارج می شوند، وارد می شوند.

قطعات یدکی خودرو می تواند هر چیزی از قطعات شیشه ای گرفته تا سپر باشد و هر محصول برای جلوگیری از ﺁسیب در حین حمل و نقل به یک طراحی بسته بندی منحصر به فرد نیاز دارد. متخصصان بسته بندی ما با هر مشتری از نزدیک همکاری می کنند تا راه حلی برای بسته بندی قطعات خودرو طراحی کنند که برای تجارت و محصول ﺁنها کار کند.

طراحی بسته بندی قطعات بصورت حرفه ای

طراحی بسته بندی قطعات خودرو، کیفیت و دوام ﺁنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مشتریان ما می دانند که ﺁنها می توانند به ما بیایند تا بسته بندی قطعات خودرو را طراحی کنیم که به صورت ایمن و مؤثر محصولاتشان را نگه می دارد و یک سکوی عالی برای گرافیک ﺁنها فراهم می کند. تنها بالاترین استانداردهای حفاظت در طی فرﺁیند ساخت حفظ می شود.

لوازم خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نیاز به راهنمایی دارید؟
×
تماس تلفنی Whatsapp chat
چت واتساپ Whatsapp chat