جعبه خمیر دندان

تاریخ آخرین بروزرسانی:6 اردیبهشت 1403

بسته بندی جعبه خمیر دندان

جعبه خمیر دندان می تواند دارای ویژگی هایی از قبیل چگونگی مدل، طرح، چاپ و نوع مواد اولیه به کار رفته شده در آن جعبه خمیر دندان را داشته باشد، که لازم است برای بالا بردن بهره وری به آنها توجه کرد. امروزه طراحی و بسته بندی محصولات تولیدی مخصوص امور بازاریابی و تبلیغاتی قرار گرفته است. مدیران بازاریابی به دنبال افزایش فروش محصولات بوده و نتیجه ی کار آن ها در سبد مالی شرکت نمایش داده می شود . بسته بندی حرفه ای محصولات، موجب افزایش فروش و توسعه بازار شده و رضایت مصرف کنندگان فعلی را فراهم میسازد. طراحی جعبه، ابزاری برای نشان دادن قابلیت ها و محافظت محصولات می باشد .

مقوای ایندربرد

مقوای ایندربرد در گرماژهای مختلف وجود دارد و عمدتا در تولید جعبه مواد غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی و یسته بندی خمیر دندان کاربرد دارد و بیشتر بخاطر اینکه تایید وزارت بهداشت است در محصولات دارویی و بهداشتی که دارای حساسیت بالایی هستند استفاده می شود و دارای استحکام بالایی نسبت به جعبه های دیگر می باشد.
پس می توان گفت برای مواد غذایی وآرایشی و بهداشتی چون که در تماس مستقیم با کالا می باشند باید از مقوای پشت سفید و مقوای ایندربرد (بهداشتی) استفاده کرد. قابل ذکر است برای چاپ جعبه مقوایی مانند بسته بندی خمیر دندان بیشتر از گرماژ ۲۷۰ به بالا استفاده می گردد .

جنس مقوای مصرفی برای ساخت بسته بندی جعبه خمیر دندان :

همانطور که می دانیم انواع و مدل های مختلف مقوا جهت تولید جعبه مقوایی وجود دارد ولی نوع مقوایی که در تولید جعبه خمیر دندان استفاده می شود از نوع جعبه مقوایی مخصوص بسته بندی، شامل مقوای پشت طوسی، مقوای پشت سفید و مقوای ایندربرد می باشد.
مقوا های پشت طوسی برای محصولات صنعتی (استفاده از آن برای بسته بندی مواد غذایی ممنوع بوده چرا که از مواد بازیافتی در ساخت آن استفاده می شود.)

با گراماژ های ۲۳۰ ، ۲۵۰ ، ۲۸۰ ، ۳۰۰ ، ۳۵۰ ، ۴۰۰ و ۵۰۰ ، مقوای پشت سفید یا برای بسته بندی مواد غذایی و عمدتا در بسته بندی صنایعی، نظیر جعبه کفش، دستمال کاغذی، جعبه شیرینی، جعبه کبریت، جعبه خمیر دندان و … ، در گراماژهای ۲۳۰ ، ۲۵۰ ، ۲۸۰ ، ۳۰۰ ، ۳۵۰ ، ۴۰۰ و ۵۰۰ ، مقوای ایندربرد برای محصولاتی با مصارف دارویی، بهداشتی و کالاهایی با جنبه صادراتی در گراماژهای ۲۵۰، ۲۷۵، ۳۰۰، ۳۵۰ و ۴۰۰ با استحکام خوب و زیاد و مقوای ایرانی با روکش‌های کاغذ کرافت، کاغذ سفید و کاغذ گلاسه، جعبه مقوایی گلاسه در گراماژهای ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۰۰، جعبه لمینتی با استحکام بالاتر نسبت به جعبه های مقوایی استفاده می شوند. جعبه های لمینتی از نظر ساخت در انواع سینگل فیس، سه لا، پنج لا موجود بوده و جنس زیره آن ها، بر اساس وزن محصول انتخاب می‌شود.


چاپ جعبه خمیر دندان

چاپ بر روی جعبه، یکی از اساسی ترین نیازها برای عرضه کالا یا محصول است و نوع بسته بندی هم می تواند به عنوان یک بازاریاب عمل کند از این رو بسته بندی مناسب و شکیل در صنایعی همچون آرایشی و بهداشتی مانند بسته بندی خمیر دندان بسیار قابل اهمیت است زیرا بیننده یا همان مصرف کننده ابتدا شکل و نوع بسته بندی را می بیند و سپس اقدام به خرید می کند.

چاپ جعبه خمیر دندان بیشتر به صورت چاپ افست سه یا چهار رنگ و لمینتی به همراه پوشش یووی است که باعث شکیل شدن جعبه می گردد. همچنین برای جذب مصرف کننده می توان از چاپ طلا کوب یا نقره کوب کمک گرفت. بعضی از مشتریان به دنبال برند خاصی هستند که قبلا از آن خریده و مصرف کرده اند ولی در کل نوع بسته بندی و چاپ و شکل ظاهری جعبه خمیر دندان برای فروش و بازاریابی نقش اساسی دارد.

چاپ اختصاصی کارتن خمیر دندان :

چاپ بر روی جعبه، یکی از مهم ترین نیازها برای عرضه کالا یا محصول است و نوع بسته بندی آن هم می تواند به عنوان یک بازاریابی قوی عمل کند از این رو بسته بندی مناسب و شکیل در صنایعی مانند آرایشی و بهداشتی و دارویی، جعبه خمیر دندان بسیار قابل اهمیت است زیرا بیننده یا مصرف کننده ابتدا شکل و نوع بسته بندی را می بیند و سپس آن را خریداری می کند. چاپ این بسته بندی بیشتر به صورت چاپ افست سه یا چهار رنگ و لمینتی به همراه پوشش یووی است که باعث شکیل شدن جعبه می گردد.

همچنین برای جذب مصرف کننده می توان از چاپ طلا کوب یا نقره کوب کمک گرفت. بعضی از مشتریان به دنبال برند خاصی هستند که قبلا از آن خریده و مصرف کرده اند ولی در کل نوع بسته بندی و چاپ و شکل ظاهری جعبه خمیر دندان برای فروش و بازاریابی نقش اساسی دارد.
برای چاپ جعبه ارزان باید به گونه ای باشد که خدمات پس از چاپ را به حداقل برسانیم زیرا بعد از مقوای چاپ جعبه گران ترین قسمت ها ، قسمت پس از چاپ و سلفون کشی و یووی و … می باشد.

جعبه بهداشتی – دارویی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نیاز به راهنمایی دارید؟
×
تماس تلفنی Whatsapp chat
چت واتساپ Whatsapp chat