جعبه دستکش پلاستیکی

تاریخ آخرین بروزرسانی:1 اردیبهشت 1403

برای بسته بندی محصولات بهداشتی مانند دستکش ها معمولا از پک های پلاستیکی استفاده می شود اما طبق استاندارد های بین الملل وزارت بهداشت و با توجه به مقاومت بهتر کاغذ و مقوا در برابر ویروس و باکتری، بهتر است از جعبه های مقوایی جهت بسته بندی محصول استفاده شود. ظرفیت جعبه های دستکش به گونه ای است که برای انواع دستکش ها و نمونه های مشابه آنها فضای نگه داری خاص مناسبی دارند و هنگام حمل و ارسال خصوصا برای مسافت های طولانی به خوبی میتوان این نوع کالاها را حفظ کرد.

تولید جعبه دستکش پلاستیکی

برای تولید جعبه های بسته بندی دستکش ابعادی نزدیک و شبیح به ابعاد های جعبه دستمال کاغذی را دارند. جعبه و کارتن بسته بندی دستکش می تواند ۵۰ تایی ۱۰۰ تایی یا ۲۰۰ تایی از دستکش ها را در خود جایی دهند.

ابعاد گفته شده برای تولید ابعادی استاندارد نیستند و با یک سانت هم بالا و پایین م یتوان به جعبه و کارتن بسته بندی دستکش دست پیدا کرد فقط در نظر داشته باشید اگر ابعاد خیلی کوچکتر از فضای تعداد مورد نظر دستکش باشد جعبه بسته بندی شما اصطلاحا شکم داده و دستکش های موجود در بسته بندی ها را خراب می کند.
بهترین و استاندارد ترین جنس جعبه برای طراحی و تولید انواع بسته بندی و توزیع دستکش و تجهیزات پزشکی یک بار مصرف، مقواهای ایندربرد بهداشتی است و همان طور که می دانید مورد تایید ترین جنس کاغذ می باشد که بیشتر در جعبه های دارویی نیز استفاده می شود و مورد تایید سازمان های بهداشتی می باشد. نوع دیگر مقوای پشت طوسی است که در گرماژ های 200 ، 250 ، 300 مورد استفاده قرار می گیرد و مناسب ترین کاغذ برای این کار 250 گرم است.

طراحی کارتن جعبه دستکش پلاستیکی

در طراحی کارتن مادر یکی از مدل های دستکش به نام لاتکس قرار داده شده که در حالت عمومی ۱۰ تا جعبه دستکش ۱۰۰ تایی می توان در آن قرار داد .
این تعداد هم می تواند بر اساس نظرات و نحوه چیدمان دستکش ها با سلیقه شما تغییر کند یعنی می توان برای جعبه های ۲۰۰ عددی ۱۰ تا در نظر گرفت برای جعبه های ۱۰۰ عددی ۱۲ تا در نظر گرفت و برای جعبه های ۵۰ عددی ۲۰ تا جعبه تو هر کارتن مادر در نظر گرفت.
برای به دست آوردن ابعاد دقیق کارتن مادر دستکش جهت طراحی اختصاصی، پس از مشخص کردن تعداد بچه جعبه های دستکش که قراره درون کارتن مارد جای بگیرند خیلی راحت بر اساس ابعاد جعبه های کوچک و تعداد آنها ، میتوان ابعاد کارتن مادر دستکش را نیز بدست آورد و طراحی و تولید کرد.

جعبه های دستکش یکبار مصرف

داخل هر جعبه از دستکش یکبار مصرف ۱۰۰ عدد دستکش دارد. دستکش یکبار مصرف فریزری و یا پلاستیکی در امور بهداشتی یکی از اصلی ترین و مهم ترین لوازم تجهیزات پزشکی و دارویی می باشد.
داشتن جعبه برای این محصول استفاده از آن را راحت تر و بهداشتی تر می کند و می توان پس از باز کردن از آن استفاده کرد. در اکثر فروشگاه ها بسته های ۵ جعبه ای ارائه میشود که در هر جعبه ۱۰۰ عدد دستکش وجود دارد. دستکش های یکبار مصرف پلاستیکی قیمت مناسب و ارزانی دارد و بلافاصله بعد از مصرف می توانید آنها را دور بیندازید.

کارتن های مخصوص

به طور کلی جعبه های مخصوص دستکش جراحی دارای سایزبندی دقیق ‌تری نسبت به کارتن های دیگر دستکش‌ها دارند، زیرا در مدت زمان طولانی ‌تری مورد استفاده قرار می گیرند و داخل این نوع کارتن ها باید به گونه ای طراحی شود که آسیبی به دستکش ها وارد نشود زیرا این نوع دستکش چابکی و مهارت دست جراح را تأمین و تضمین می کند. سایزبندی جعبه دستکش ‌های جراحی با یکدیگر متفاوت است و بر اساس اندازه دور دست جراح و به وسیله واحد اندازه ‌گیری اینچ اندازه گیری می شود.

چاپ اختصاصی جعبه و کارتن

چاپ اختصاصی برای انواع مختلف جعبه های دستکش به صورت چاپ رنگی ( چهاررنگ )، تک رنگ و مقوای سفید با مقوای پشت طوسی و ایندربرد با انواع روکش سلفون براق، سلفون مات، یووی سلیندری
توسط دستگاه های مجهز و پیشرفته به صورت افست انجام می شود و همچنین کلیه خدمات پس از چاپ همچون ورنی ، یووی ، سلفون و … وجود دارد. کارتن مادر نیز می تواند بدون چاپ و یا با چاپ ساده و یا لمینتی طراحی و تولید شود.

قیمت تولید جعبه و کارتن بسته بندی دستکش به چه عواملی بستگی دارد

قیمت تولید کارتن بسته بندی دستکش با توجه به نرخ قیمت روز ورق، قالب، چاپ و نوع کارتن لمینتی و یا دایکاتی بودن مقوا … محاسبه و تغییر می کند. طراحان شرکت های جعبه سازی در ابتدا طرح جعبه را به صورت سه بعدی طراحی می کنند و قیمت تمام شده یک کارتن را بر اساس میزان سفارش برای مشتری تعیین می کنند و اگر از قیمت رضایت داشته باشند می توانید سفارش تولید عمده را ثبت کنید.

جعبه بهداشتی – دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نیاز به راهنمایی دارید؟
×
تماس تلفنی Whatsapp chat
چت واتساپ Whatsapp chat