جعبه و کارتن لامپ | چاپ و بسته بندی

تاریخ آخرین بروزرسانی:9 فروردین 1403

مشاهده لیست قیمت

طراحى رايگان
خدمات چاپ اختصاصى ، سلفون ، یووی ،
طلاکوب , برجسته , لمینت , جعبه چسبانی,.....
قبول سفارش از سراسر کشور
09105559986
02188510019

جعبه لامپ خود را با طراحی منحصر به فردی که مدنظر دارید به شرکت پیشرو در زمینه طراحی، چاپ و تولید جعبه و بسته بندی تاش پک بسپارید.

به طور معمول به منظور بسته بندی لامپ های هالوژنی، لامپ های شمعی و لامپ های حبابی از جعبه های ساخته شده با مقوای ایندربرد و برخی مواقع نیز مقوای پشت طوسی استفاده می شود. مقوای ایندربرد و مقوای پشت طوسی در کیفیت متریال به کار برده شده در ساخت آن ها با هم متفاوت هستند. اما بر روی تمامی این جعبه ها می توان بدون محدودیت رنگ چاپ را انجام داد. در ادامه بیشتر با انواع جعبه لامپ آشنا خواهیم شد:

برای مشاوره و سفارش روی تاش پک کلیک کنید.

انواع جعبه محصولات روشنایی

 

امروزه محصولات مختلفی تحت عنوان محصولات روشنایی برای روشن نگه داشتن فضاهای مختلف به کار برده می شوند که از بین آن ها می توان به لامپ های ال ای دی، لامپ هالوژن، لامپ مهتابی، لامپ شارژی، لامپ شمعی، لامپ سیگنال،تستر لامپ و… اشاره نمود. تمامی این لامپ ها برای ورود به بازار فروش و نیز صادر شدن به جعبه ای نیاز خواهند داشت تا ضمن مراقبت از آسیب های احتمالی پوشش بهتری نیز برای فروش به آن ها ببخشد.

 

جعبه های کارتنی یکی از گزینه های مورد استفاده برای بسته بندی انواع لامپ ها به شمار می آیند و در واقع بیشترین استفاده از جعبه های کارتنی برای کارتن مادر و لامپ های با وات بالا است. در رابطه با لامپ های کوچک بیشتر از جعبه های مقوایی استفاده می شود و به طبع با سنگین و بزرگ تر شدن لامپ، جعبه در نظر گرفته برای آن نیز باید از مقاومت بالاتری برخوردار باشد از این رو در چنین مواقعی به طور معمول از جعبه های لمینتی بهره گرفته می شود. 

در ادامه انواع جعبه مورد استفاده برای بسته بندی لامپ های مختلف را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد:

 

1. جعبه لامپ هالوژن

به طور معمول برای بسته بندی لامپ های هالوژن از جعبه هایی با مدل های مختلف از جمله درب قفلی، درب دارویی و یا کیبوردی استفاده می شود. در مورد بسته بندی لامپ بهتر است که لامپ ها ابتدا هر یک با جعبه ای مقوایی بسته بندی شده و در نهایت این بسته های مقوایی درون یک جعبه  کارتنی بزرگ قرار داده شوند.

برای داشتن جعبه لامپی با قیمت مناسب تر می توانید به سراغ مقوای پشت طوسی با چاپ تک رنگ بروید.

2. جعبه لامپ شمعی

پیش از طراحی جعبه توصیه می شود بازار هدف را شناسایی کرده تا بتوانید بهترین طراحی را برای جعبه محصول خود انتخاب کنید. در صورتی که بیشتر مشتریان شما به دنبال قیمتی ارزان هستند شما می توانید برای کاهش هزینه های بسته بندی راهکارهایی را پیاده کنید. در واقع بسته به بودجه و سطح انتظارات مشتریان شما می توانید به سراغ چاپ جعبه تک رنگ، چند رنگ و لمینتی بروید.

3. جعبه لامپ ساده

 

به طور معمول برای بسته بندی لامپ های ساده و معمولی از جعبه های درب دارویی استفاده می شود. این نوع جعبه برای لامپ های وات مختلف، لامپ ال ای دی، لامپ کم مصرف، لامپ هالوژی، شمعی و… نیز قابل استفاده است.

4. جعبه پنجره ای

این جعبه ها که در واقع امکان مشاهده بخشی از محصول را برای مشتری فراهم می کنند زیبایی و جذابیت خاصی را به محصول داده و برای آن که گرد و غبار و آلودگی به درون جعبه راه پیدا نکند این بخش با طلق پوشیده می شود.

5. جعبه لوکس

برخی از لامپ ها به اندازه ای شیک و جذاب هستند که حتی برای هدیه دادن نیز می توانند گزینه ای بسیار ایده آل به شمار روند از این رو بسته بندی آن ها هم باید به اندازه خود آن ها خاص و جذاب باشد. برای زیبایی هر چه بیشتر جعبه این لامپ ها از چاپ برجسته، طلاکوبی و یا نقره کوبی استفاده می شود.

6. جعبه کرافت

این نوع جعبه بیشتر با هدف جلب نظر عده ای خاص به کار برده می شود. غالباً از این جعبه ها برای بسته بندی لامپ های کم مصرف و طرفدار محیط زیست استفاده می شود.

7. جعبه لامپ رو میزی، سقفی ، آباژور و…

امروزه از نظر سایز لامپ های رومیزی و آباژور در انواع مختلفی می باشند و به نسبت لامپ ها و چراغ های سقفی بزرگ تر هستند. به منظور بسته بندی این محصولات جهت جلوگیری از آسیب دیدگی آن ها در زمان جابجایی، از کارتن های محکم استفاده می شود.

8. جعبه لامپ ال ای دی

جعبه لامپ های ال ای دی اگر چه همچون جعبه لامپ رشته ای است اما از نظر طرح و چاپ، جعبه آن ها با هم متفاوت می باشد. برای بسته بندی این نوع لامپ از جعبه های درب قفلی، درب دارویی یا کبیوردی استفاده می شود.

9. جعبه لامپ CFL

تولید لامپ فلورسنت فشرده یا همان CFL در ابعاد متفاوتی انجام شده و برای آن می توان از جعبه ای با طرح و رنگ و ابعاد دلخواه استفاده نمود. برای جلوگیری از آسیب دیدگی این لامپ نیاز است که آن را در جعبه محکمی بسته بندی کرد. در بسته بندی این نوع لامپ هم از جعبه های درب قفلی، درب دارویی یا کیبوردی استفاده می شود.

10. جعبه لامپ فلورسنت

لامپ های فلورسنت نیز در ابعاد لامپ های رشته ای تولید و عرضه می شوند و به منظور کاهش مصرف انرژی در خانه انتخابی مناسب می باشند. ابعاد جعبه این نوع لامپ نیز بسته به اندازه لامپ مورد نظر قابل سفارش است.

11. جعبه مادر – کارتن لامپ

با استفاده از این جعبه ها که در سایزی بزرگ هستند می توان چندین لامپ را برای حمل و نقل راحت تر بسته بندی کرد.

 

برای مشاوره و سفارش روی تاش پک کلیک کنید.

 

نکات قابل درج بر روی کارتن و جعبه لامپ

  • میزان خروجی نور یا لومن
  • انرژی مصرفی برحسب وات
  • میانگین عمر لامپ
  • اطلاعات کارخانه تولیدی

استفاده از جعبه مقوایی برای بسته بندی لامپ چه مزایایی دارد؟

  • با استفاده از بسته بندی مقوایی راحت تر می توان لامپ ها را جابجا نمود و همچنین برای محافظت بیشتر از لامپ ها می توان پس از بسته بندی آن ها با جعبه های مقوایی آن ها را درون کارتنی بزرگ تر قرار داد.
  • وزنی نداشته و از این رو باعث سنگین تر شدن محصول نشده و به راحتی می توان پس از بسته بندی محصول با این نوع جعبه، آن را حمل نمود.
  • این نوع بسته بندی قابل بازیافت می باشد و از این رو می توان آن را دوست دار محیط زیست دانست.
  • می توان بر روی آن چاپ انجام داد و از این رو در بازاریابی و برندینگ نیز موثر خواهد بود.
  • محافظت مطلوبی را از محصول در مقابل آسیب های احتمالی خواهد داشت.
  • در مقایسه با دیگر بسته بندی ها قیمت مناسب تری دارد.

اهمیت نوع بسته بندی در فروش بیشتر لامپ

همان طور که می دانید بسته بندی هر محصولی در جلب مشتری نقش بسیار مهمی دارد و از این رو می توان با در نظرگیری یک بسته بندی مناسب و جذاب برای لامپ های تولیدی خود به فروش بیشتری دست یافت.

شما می توانید بر روی بسته بندی لامپ ها اطلاعات کاملی را از محصول و شرکت خود ارائه داده تا مشتری راحت تر به برند شما اعتماد کرده و محصول شما را خریداری کند.

اگر چه برای آن که مشتری در دفعات بعدی نیز حاضر به خرید از برند شما شود کیفیت محصول شرط است اما در وهله اول این نوع بسته بندی است که بیشترین نقش را در انتخاب محصول شما خواهد داشت و البته در خریدهای بعدی نیز بی تأثیر نیست. از این رو به هیچ عنوان نباید از اهمیت بسته بندی در فروش محصولات غافل شد.

طراحی جعبه لامپ

طراحی جعبه لامپ را می توان مهم ترین بخش در ساخت و تولید جعبه لامپ دانست. طبیعی است که هر چه برای جعبه لامپ از طراحی بهتری استفاده شود محصول در جلب نظر مشتری موفق تر عمل کرده و فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد. جهت اجرای یک طراحی جذاب برای جعبه لامپ شما می توانید از نرم افزارهایی چون اتوکد، فتوشاپ و… استفاده کنید و در صورت نداشتن تخصص نیز می توانید این کار را به افراد حرفه ای در این زمینه بسپارید.

چاپ جعبه لامپ

از دیگر بخش های ساخت جعبه می توان به مرحله چاپ جعبه لامپ اشاره نمود. این بخش نیز در فروش هر چه بیشتر محصول موثر است و نباید از آن ساده گذشت. چاپ جعبه لامپ به صورت تک رنگ یا چند رنگ با فناوری چاپ افست و چاپ فلکسو قابل اجراست و انتخاب نوع چاپ به بودجه و اهداف بازاریابی شما بستگی دارد.

 قیمت جعبه لامپ

قیمت جعبه لامپ در وهله اول به ابعاد لامپ مورد نظر بستگی دارد و بعد از اندازه گیری ابعاد محصول شما باید نوع چاپ مورد نظر و تیراژ مورد نیاز خود را تعیین کنید تا مشخص شود که به چه مقدار کارتن اولیه و چه میزان رنگی برای چاپ احتیاج است.

برای کاهش قیمت جعبه لامپ، سفارش در تیراژ بالا می تواند گزینه مناسبی باشد چرا که در این حالت ضمن پُر شدن دور چاپ، میزان پرتی نیز به کمترین میزان می رسد.

 

جعبه لامپ  شرکت تاش پک

شرکت تاش پک، در سال 1370 تاسیس شد تا با طراحی، چاپ و تولید انواع جعبه های مقوایی، لمینتی و کارتن خدمتی در عرصه بسته بندی و جعبه سازی کشور داشته باشد. شرکت تاش پک از سال 1370 تا به امروز در راستای این اهداف فعالیت مستمر داشته است.

ما در شرکت تاش پک توانسته ایم با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مجهز و مطابق با استاندارد های جهانی، نیاز مشتریان در بازار ایران را نسبت به تولید انواع جعبه ها برطرف کنیم. امروزه بسته بندی بر افزایش فروش به شدت تأثیر دارد به این جهت که مشتریان به دلیل داشتن قدرت انتخاب و تنوع زیاد محصولات، مجبور نیستند محصولاتی با بسته بندی های ضعیف خریداری کنند.

برندها در تلاشند با یک بسته بندی شاخص و زیبا در همان مرحله ابتدایی نظر مشتریان را به سوی محصول خود جذب کنند. این روزها بیشتر از هر زمان دیگری مشتری به ظاهر زیبا، حرفه ای و کاربردی یک محصول توجه می کند چرا که اعتقاد دارد یک محصول حرفه ای و معتبر دارای بسته بندی زیبا، شاخص و کاربردی است.

 

برای مشاوره و سفارش روی تاش پک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نیاز به راهنمایی دارید؟
×
تماس تلفنی Whatsapp chat
چت واتساپ Whatsapp chat