بسته بندی خرما ، خشکبار و زعفران

تاریخ آخرین بروزرسانی:1 اردیبهشت 1403

مشاهده لیست قیمت خشکبار

مشاهده لیست قیمت خرما

مشاهده لیست قیمت زعفران

جعبه و كارتن خرما و رطب
جعبه صادراتى ، مضافتى ، رطب ، خرما خشك ، ...
انواع جعبه با مقواى بهداشتى درجه يك
با قالب هاى متفاوت
طراحى رايگان
♦️حداقل تعداد سفارش ١٠هزار عدد♦️
ارسال به سراسر كشور
09128246731
02122556912
حجاريان

جعبه خشکبار و نبات

جعبه خرما

جعبه زعفران

بسته بندی خرما

بسته بندی خشکبار و آجیل

بسته بندی زعفران, گز و نبات

بسته بندی خرما و خشکبار+ معرفی انواع، جنس و طراحی آن

 

بسته بندی خرما و خشکبار خود را با طراحی منحصر به فردی که مدنظر دارید به شرکت پیشرو در زمینه طراحی، چاپ و تولید جعبه و بسته بندی تاش پک بسپارید. هرآنچه لازم است در رابطه با بسته بندی خرما و خشکبار بدانید در این مقاله برای شما جمع آوری شده تا بتوانید اطلاعات درستی از سفارش خود داشته باشید و از نتیجه کار راضی باشید. با ما همراه باشید:

برای مشاوره و سفارش روی تاش پک کلیک کنید.

بسته بندی خرما و خشکبار به منظور آن که خرما و خشکبار به صورت سالم و تازه به دست مشتری برسد، راحت جابجا شوند و حتی به دیگر کشورها صادرات شوند باید بسته بندی مناسبی برای آن ها در نظر گرفته شود. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه بهترین گزینه را برای بسته بندی خرما و خشکبار انتخاب کنید.

بسته بندی خرما

  • بسته بندی خرما زیر مجموعه بسته بندی خرما و خشکبار

هر ساله بیش از 60 هزار تن، بسته بندی خرما به 52 کشور دیگر از جمله فرانسه، انگلیس، کانادا و آلمان صادر می شود. خرما یکی از محصولاتی است که خیلی زود مزه آن بر اثر گرما و یا عوامل این چنینی تغییر می کند و اصطلاحاً ترش کرده و مزه و شکل ظاهری دیگری پیدا می کند؛ از این رو بسیار مهم است که بسته بندی مناسبی برای آن در نظر گرفته شود تا سالم بماند.

 

جنس بسته بندی خرما و خشکبار

در رابطه با بسته بندی خرما و خشکبار از متریال مختلفی استفاده می شود که یکی از رایج ترین آن ها جنس مقوایی است.

از این نوع جعبه بیشتر برای خرمای مضافتی به دلیل اهمیت حفظ کیفیت این نوع خرما استفاده می شود. جعبه مورد استفاده برای این نوع خرما به طور معمول متمایز از جعبه های ساده است و از این رو با وجود افزایش قیمتی که به نسبت دیگر انواع بسته بندی ها داشته به واسطه ظاهر جذاب، خرید آن ها برای مشتری توجیه پذیرتر است.

به طور معمول این جعبه ها به شکلی طراحی شده که راحت تر بتوان از آن ها برای پذیرایی در مراسماتی چون مراسم فاتحه و عزاداری استفاده نمود. حتی به این منظور طراحی برخی از بسته بندی خرماهای مضافتی به رنگ مشکی می باشد.

یکی دیگر از بسته بندی های مورد استفاده برای خرماهایی که در داخل کشور به فروش می رسند کارتن مقوایی است. این کارتن ها چندان سبب افزایش قیمت نهایی محصول مورد نظر نشده و از این رو اکثر افراد قادر به خرید محصول خواهند بود. برای کارتن های مقوایی خرما نیز می توان طرحی متناسب با برند خود در نظر گرفت که ضمن ارزان تر شدن قیمت نهایی محصول در جلب نظر مشتری نیز موثر واقع شود.

یکی دیگر از گزینه هایی که برای جنس بسته بندی خرما استفاده می شود پلاستیک است. این بسته بندی ها که نسبت به کارتن های مقوایی جدیدتر هستند در همین زمان کم نشان داده که می توان روی آن ها به منظور فروش هر چه بهتر محصولاتی چون خرما و خشکبار حساب ویژه ای باز کرد.

نکته مثبتی که در رابطه با این جعبه ها وجود داشته امکان استفاده برای مصارف دیگر بعد از تمام شدن خرمای درون آن ها است. این جعبه ها اگر چه کمی گران تر از کارتن های مقوایی خواهند بود اما این تفاوت جزئی قیمت با توجه به سطح رقابتی که به وجود می آورد توجیه اقتصادی دارد.

در رابطه با خرمای خشک و دیگر خشکبار بحث جنس بسته بندی کمی متفاوت است. ماندگاری بیشتر این مواد باعث شده که امکان بسته بندی حجیم تری برای آن ها وجود داشته باشد. به طور معمول برای بسته بندی خرما و خشکبار (از نوع خرمای خشک) دستگاه های توزین و بسته بندی کیسه ای استفاده می شود. خرمای خشک و خشکبار همچنین در بسته بندی دانه ای، بسته بندی مقوایی، بسته بندی پلاستیکی و… نیز به فروش خواهند رسید.

برای مشاوره و سفارش روی تاش پک کلیک کنید.

 

انواع بسته بندی خرما برای صادرات

 

در رابطه با صادرات محصولات خرما و خشکبار به بسته بندی خاص تری نیاز داریم. سالانه بخش قابل توجهی از خرمای به ثمر نشسته در ایران نظیر خرمای مضافتی، خرمای زاهدی، خاصویی، کبکاب و… به سایر کشورها صادرات می شوند. طبیعی است که محصولات صادراتی باید به شکل ویژه ای بسته بندی شده و ظاهر کاملاً جذاب و شیکی داشته باشند. در ادامه انواع بسته بندی خرما در بحث صادرات را با هم بررسی می کنیم:

1. بسته بندی خرما با مقوای ایندربرد

  • نوع اول بسته بندی خرما برای صادرات زیر مجموعه بسته بندی خرما و خشکبار

تولید این نوع از بسته بندی ها در طرح و مدل های بسیار متنوعی انجام شده و به طور معمول مقوای مورد استفاده برای این امر از نظر بهداشت و کیفیت در بهترین سطح قرار خواهد داشت. در این نوع بسته بندی به طور معمول برای مقاومت و استحکام هر چه بیشتر جعبه ها در مقابل رطوبت، لایه ای سلفونی روی آن ها کشیده خواهد شد. در این مدل بسته بندی به طور معمول تمام یا بخشی از بسته بندی به صورت شفاف در نظر گرفته شده تا به این طریق نظر مشتری بیشتر جلب شود.

 

2. بسته بندی خرما به شکل ایستاده

  • نوع دوم بسته بندی خرما برای صادرات زیر مجموعه بسته بندی خرما و خشکبار

در این روش محفظه ای شفاف و از جنس پلی استایرن مورد استفاده قرار گرفته که خرماها به طور ایستاده در آن چیده می شوند. این بسته بندی حمل و نقل این محصول را آسان تر نموده و ظاهر خاص و متفاوت آن نیز در جلب نظر مشتریان موفق تر عمل می کند. مقاومت این محفظه در برابر گرما، سرما، رطوبت، آلودگی صوتی، نفوذ حشرات و کپک زدگی بسیار زیاد است و به همین دلیل خرما در درون آن کاملا ایمن خواهد بود.

3. بسته بندی خرما در کارتن تلسکوپی

  • نوع سوم بسته بندی خرما برای صادرات زیر مجموعه بسته بندی خرما و خشکبار

کارتن تلسکوپی نیز یکی دیگر از کارتن های مورد استفاده در بسته بندی خرماست. این کارتون ها دارای درب جدا می باشند.

 

طراحی بسته بندی خرما

به منظور بسته بندی خرما نیاز است که نکاتی را در زمینه طراحی جعبه آن برای فروش هر چه بیشتر در نظر گرفت. در ادامه به مهم ترین این موارد اشاره شده است:

  • جعبه باید به گونه ای طراحی شده که درب آن به راحتی باز و بسته شود و مشتری در این زمینه با مشکل مواجه نشود.
  • هر چه خلاقیت شما در طراحی بسته بندی خرما بیشتر باشد شانس بیشتری برای دیده شدن دارید. در نظر سنجی مشخص شده بسته بندی های سبدی و یا به کارگیری از الیاف طبیعی نخل در بسته بندی خرما می تواند نظر هر مشتری را به سمت محصول شما جلب کند.
  • برای انتخاب سایز، طرح و رنگ بسته بندی خرما حتما بازار هدف را مد نظر قرار دهید و در بحث صادرات به خوبی فرهنگ کشور مربوطه را بشناسید. برای نمونه در کشورهای اروپایی جعبه های کوچکتر بیشتر مورد استقبال قرار خواهند گرفت.
  • یکی از نکاتی که در خصوص بسته بندی خرما و خشکبار صادراتی نقش داشته تزئین خود محصول است. در واقع شما می توانید برای نمونه هسته خرما را گرفته و درون آن را با مغز گردو، پسته، بادام و.. پر کنید و یا این که خشکباری چون مغزها و یا خرمای خشک را با روکشی از شکلات تزئین کنید. این نوع از محصولات مشتریان بیشتری را به سمت شما روانه خواهند نمود.
  • شما می توانید برای راحتی هر چه بیشتر مصرف کننده، فضایی را در بسته بندی و جعبه خرما و خشکبار به هسته و ضایعات محصول اختصاص دهید.

حتما در زمینه انتخاب نوع بسته بندی خرما و خشکبار و علی الخصوص در مورد خرماهای تر و نرم دو فاکتور تغییر شکل ظاهری و فساد زود هنگام را در نظر داشته باشید تا خرما به صورت کاملا سالم و با شکلی زیبا به دست مشتری برسد. در این زمینه اندکی هزینه بیشتر برای بسته بندی خرما و خشکبار ارزش آن را خواهد داشت که مشتری از محصول شما رضایت کامل داشته  باشد و مجدد به سراغ برند شما بیاید.

 

بسته بندی خرما و خشکبار شرکت تاش پک

شرکت تاش پک، در سال 1370 تاسیس شد تا با طراحی، چاپ و تولید انواع جعبه های مقوایی، لمینتی و کارتن خدمتی در عرصه بسته بندی و جعبه سازی کشور داشته باشد. شرکت تاش پک از سال 1370 تا به امروز در راستای این اهداف فعالیت مستمر داشته است.

ما در شرکت تاش پک توانسته ایم با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مجهز و مطابق با استاندارد های جهانی، نیاز مشتریان در بازار ایران را نسبت به تولید انواع جعبه ها برطرف کنیم. امروزه بسته بندی بر افزایش فروش به شدت تأثیر دارد به این جهت که مشتریان به دلیل داشتن قدرت انتخاب و تنوع زیاد محصولات، مجبور نیستند محصولاتی با بسته بندی های ضعیف خریداری کنند.

برندها در تلاشند با یک بسته بندی شاخص و زیبا در همان مرحله ابتدایی نظر مشتریان را به سوی محصول خود جذب کنند. این روزها بیشتر از هر زمان دیگری مشتری به ظاهر زیبا، حرفه ای و کاربردی یک محصول توجه می کند چرا که اعتقاد دارد یک محصول حرفه ای و معتبر دارای بسته بندی زیبا، شاخص و کاربردی است.

برای مشاوره و سفارش روی تاش پک کلیک کنید.

در ادامه می توانید نمونه بسته بندی خرما و خشکبار شرکت تاش پک را مشاهده بفرمایید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نیاز به راهنمایی دارید؟
×
تماس تلفنی Whatsapp chat
چت واتساپ Whatsapp chat