بسته بندی شیرآلات

تاریخ آخرین بروزرسانی:9 فروردین 1403

خود شیر آلات عبارتند از مجموعه ای از قطع کننده ها که در انتهای خطوط لوله های آب نصب می شوند و عمل قطع و وصل کردن جریان آب و تنظیم شدت جریان و ترکیب آب سرد و گرم را با هم به عهده دارند. بطور کلی شیرها به دو نوع بهداشتی و صنعتی تقسیم می شوند. علاوه بر قطع و وصل جریان آب و تنظیم جریان و ترکیب آب سرد و گرم با هم، کاربرد دیگر شیر آلات بهداشتی ساختمانی، از لحاظ زیبایی و نمای داخلی میباشد که امروزه به اولویت اول تبدیل شده است و نکته بعدی صرفه جویی در مصرف آب می باشد. برای این مسئله مهم بسته بندی شیرآلات از نظر تولید کنندگان و مشتریان حائز اهمیت است به طوریکه برای بسته بندی باید مدل های مختلف شیرآلات را با بسته بندی های مختلفی که تولید کننده آن را مشخص می کند صورت بپذیرد.

کارتن شیرآلات

انواع مختلف شیر آلات بهداشتی و ساختمانی می بایست در کارتن های بسته بندی و جعبه های محکم قرار بگیرند تا از ضربه خوردن و آسیب جدی در امان بمانند. کارتن ها به صورت سه لایه و پنج لایه در ابعاد مختلف قابل تولید است. کارتن های لمینتی و دایکاتی نیز با چاپ مخصوص برند مشتریان در ابتدا به صورت سه بعدی برای بررسی میتوان تولید گردد. کارتن بسته بندی شیر آلات را معمولا از جنس کارتن سه لایه با ضخامت های ایفلوت بیفلوت و سیفلوت تولید می کنند. که به دو صورت چاپ مستقیم روی کارتن و یا لمینت کردن پوستر روی کارتن شیر آلات می باشد.

بسته بندی

تقریبا تمام کارخانجات معتبر تولید شیر آلات بهداشتی از پلاستوفوم (یونولیت) بعنوان بسته بندی استاندارد شیر آلات استفاده می کنند. علاوه بر حفظ سلامت شیر آلات و جلوگیری از ضربه و خط و خش در حمل و نقل بسته بندی پلاستوفوم به کم کردن هزینه کارتن نیز کمک می کند. بسته ‌بندی شیر آلات باید به گونه‌ای باشند که از محصول در برابر ضربه‌های احتمالی وارد شده هنگام جابجایی‌ها و حمل و نقل تا حدی محافظت کنند.

از ویژگی‌های بارز در بسته‌بندی کارتن باطری خودرو می توان به چاپ روی بسته اشاره کرد. در بسته بندی شیر آلات و تجهیزات بهداشتی چاپ روی کارتن بسیار در فروش محصول و تبلیغات تاثیرگذار است. یک چاپ شیک نیاز به طراحی خلاقانه دارد هر چند چاپ و طراحی در بسته بندی کارتنی و همچنین بسته بندی مقوایی مکمل هم هستند و هر کدام ضعیف باشد خروجی مطلوبی خلق نخواهد شد.

موضوع دیگری که در بسته بندی شیر آلات باید به آن توجه شود عکاسی محصول است. انتخاب نوع و زاویه عکاسی در هر محصول و یا مدل جعبه متفاوت است و نیازمند تجربه می باشد. در نظر بگیرید محصول داخل جعبه کارتنی قرار دارد و درون فروشگاه های فیزیکی و آنلاین قرار گرفته برای فروش، در اولین نگاهی که مشتری محصول شما را می تواند ببیند ابتدا چاپ و طرح روی کارتن است و اگر در همین جا یعنی طراحی و چاپ قوی کار شده باشد مطمئنا نگاه مشتری را در خود نگه خواهد داشت.

دستگاه بسته بندی شیر آلات

دستگاه بسته بندی شیر آلات یک نمونه از ماشین آلات بسته بندی با سیستم PLC، مکانیک با چشم فتوسل و مکانیک ساده بوده که محصولات را به صورت پیلوپک ( دو طرف دوخت ) بسته بندی می کند. این دستگاه برای بسته بندی محصولاتی مشابه انواع کلید و پریز، کلید کولر، لوازم یدکی، تیوب، ذغال، شیر آلات، لولا، قطعات فلزی و صنعتی و … مورد استفاده قرار می گیرد .

مزایای منحصر به فرد دستگاه بسته بندی شیر آلات:

محافظت از قطعات شیر آلات بسته بندی شده در برابر نور، رطوبت و زنگ زدگی و جلوگیری از معیوب شدن آن ها .

توانایی بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف و با سرعت بالا و بدون ضایعات.

دارای سنسور حفاظتی که در صورت تماس دست در قسمت دروازه فک، برق دستگاه قطع می گردد.

دستگاه بسته بندی شیرآلات ماشین سازی به صورت کاملا اتوماتیک می باشد و در 3 مدل از جمله دارای سیستم PLC ، مدل مکانیکی با چشم فتوسل و مکانیکی ساده طبق نیاز و سفارش مشتری طراحی و ساخته می شود. این دستگاه بسته بندی دارای خصوصیت ها و ویژگی هایی بسیار زیادی می باشد از قبیل : داشتن حافظه جهت ذخیره سازی پارامترهای چند محصول ، تغییر سایز بسیار ساده ، وجود نوار نقاله جهت انتقال محصول ، دارای سیستم خطایاب و آلارم جهت بروز هر نوع مشکل و ایراد مکانیکی و برقی ، دارای سیستم شمارنده جهت تولید و بررسی هر شیفت کاری.

بدنه دستگاه بسته بندی شیرآلات از استیل ضد زنگ ساخته شده است که از دستگاه در برابر آفتاب و باران که ممکن است موجب پوسیدگی و زنگ زدگی دستگاه شود  محافظت به عمل می آورد و بسته بندی محصول با سلفون چسبی هم بوسیله این ماشین بسته بندی امکان پذیر می باشد.

جعبه کارتن صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نیاز به راهنمایی دارید؟
×
تماس تلفنی Whatsapp chat
چت واتساپ Whatsapp chat