در سفارش جعبه کیک باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

تاریخ آخرین بروزرسانی:31 فروردین 1403

طرح های پر رنگ و لعاب جعبه ها امروز به ابزار رقابتی و تبلیغاتی قنادی های مطرح کشور تبدیل شده است. دیگر کمتر قنادی سرشناسی را می توان یافت که از جعبه های بی کیفیت با طرح های قدیمی، برای تحویل کیک به مشتریانش استفاده نماید. آنها طرح های بی روح و بی هویت قبل را کنار گذاشته اند و به دنبال جعبه هایی هستند که درست به اندازه خوراکی های داخلش جذاب و دوست داشتنی باشد. در هنگام خرید جعبه کیک باید به نکات مهمی توجه نمود تا بهترین جعبه برای کیک ها را دریافت کنیم. در ادامه به این نکات اشاره خواهیم کرد.

ابعاد جعبه کیک

یکی از عواملی که در انتخاب جعبه کیک بسیار تاثیر گذار است، ابعاد جعبه است که بر اساس اندازه زیر کیکی و ارتفاع کیک تعیین می شود. در واقع برای فهمیدن ابعاد جعبه کیک، باید طول و عرض زیر کیکی را در نظر گرفت و در نهایت به این توجه داشت که حداکثر ارتفاع کیک چقدر است.

ضخامت جعبه کیک و میزان پایداری

نکته مهم دیگری که باید به آن در هنگام سفارش جعبه دقت کنیم، ضخامت مقوای مورد استفاده است. معمولا کیک ها از وزن بالایی برخوردار هستند و هرچه این وزن بالاتر می رود، ضخامت مقوای استفاده شده در جعبه کیک باید بیشتر باشد. در صورتی که جعبه کیک ضخامت مناسب کیک را نداشته باشد امکان پاره شدن آن بسیار است.

ساختار بسته بندی کیک

جعبه های پنجره دار در اصلاح رایج  ویندو پک نامیده می شوند. پنجره با قلب مشتری ارتباط برقرار می کند . کیک شما از داخل جعبه به end user و خریدار نهایی شما چشمک می زند. دیدن تمام محصول درون بسته بندی یا حتی بخشی از آن ، حس اعتماد ایجاد می کند و مشتری دیگر با یک هندوانه ی در بسته رو به رو نیست. اگرمشتری دقیقا شکل محصول را ببیند هم دید بهتری به محصول مورد نظر پیدا می کند هم اعتماد بیشتری میتواند به خریدش داشته باشد. این نوع بسته بندی که دارای پنجره طلق است برای مشتری جذابیت های به خصوص خودش را دارد، مشتری ارتباط چشمی با محصولتان برقرار می کند و همین باعث امتیاز مثبت است. ساختار بسته بندی آخرین و مهم ترین فرصت ارتباط برقرار کردن مشتری با محصول قبل از خرید است .

راحتی در استفاده از محصول

جدی ترین دغدغه ی تولید کنندهای کیک و کاپ کیک در مرحله اول سالم ماندن محصول در زمان فروش تا زمان رسیدن به دست مشتری می باشد.

در طراحی بسته بندی کیک نکته حائز اهمیت این است که طرح به گونه ای باشد که وقتی مشتری آن را می بیند حس لذیذ بودن به آن دست دهد و تمایل برای خوردن آن داشته باشد. بسته بندی شرینی و شکلات باید به گونه ای انتخاب شود که بهداشتی بودن جعبه به صرف نوع خوراکی بودن آن رعایت شود و همچنین جنس آن طوری انتخاب شود که اگر در یخچال قرار گرفت خیس نشود و به گونه ای ضد آب نیز باشد. جعبه های کیک در اندازه و سبکهای مختلف و بهترین نوع کیفیت تولید می شوند. بسته بندی کیک و کوکی یک راه مقرون به صرفه و موثر برای تبدیل کوکی شما به یک محصول شگفت انگیز و لذیذ به حساب می آید.

در بسته بندی باید طراحان به طور پیوسته به دنبال خلاقیت و نوآوری باشند و خلاقیت ‌های آنان در بیشتر موارد باعث افزایش فروش می ‌گردد. استفاده از برجسته کاری و نوشته و چاپ طلایی و جلادادن به سطح بسته بندی باعث متمایز ساختن بسته بندی و بهبود آن می ‌شود.

انواع چاپ کارتن و مقوا

بر روی کارتن و مقوا میتوان چاپ سیلک، چاپ فلکسو و چاپ لمینتی را در نظر گرفت و این نوع چاپ بیش تر با توجه به نوع جنس و مکانی جنس عرضه می گردد تصمیم گرفته می شود که چه نوع چاپی داشته باشد که برای بسته بندی های شکیل از سلفون و چاپ لمینت استفاده می شود.

در گذشته چاپ به صورت سیلک انجام می گرفت اما با پیشرفت صنعت چاپ، چاپ افست جایگزین شد. چاپ به صورت افست توسط دستگاه های پیشرفته از تک رنگ تا ۶ رنگ انجام می پذیرد. علاوه بر این انواع خدمات پس از چاپ مانند سلفون، ورنی ، یووی، برجسته، طلاکوب و نقره کوب قابل اجرااست. استفاده از مرکب های گیاهی در چاپ مانع از بوگرفتن درب جعبه و شیرینی می شود.

جعبه شیرینی، کیک و شکلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نیاز به راهنمایی دارید؟
×
تماس تلفنی Whatsapp chat
چت واتساپ Whatsapp chat