جعبه فست فود + سفارش و اطلاعات مهم

تاریخ آخرین بروزرسانی:7 اردیبهشت 1403

مشاهده لیست قیمت

طراحى رايگان
قبول سفارش از سراسر کشور
09128246731
02122556912
حجاريان
جعبه فست فود خود را با طراحی منحصر به فردی که مدنظر دارید به شرکت پیشرو در زمینه طراحی، چاپ و تولید جعبه و بسته بندی تاش پک بسپارید. برخلاف گذشته که به سختی می شد غذاهای بیرون بر را به این طرف و آن طرف برد امروزه جعبه فست فود ضمن حفظ غذا در همان حالت سرو، در زمینه برندسازی نیز کمک شایانی به کسب و کارها می کند. هرآنچه لازم است در رابطه با طراحی و سفارش جعبه فست فود بدانید در این مقاله برای شما جمع آوری شده تا بتوانید اطلاعات درستی از سفارش خود داشته باشید و از نتیجه کار راضی باشید. با ما همراه باشید: برای مشاوره و سفارش روی تاش پک کلیک کنید. به جرأت می توان گفت که در حال حاضر رستوران داری یکی از پرطرفدارترین و پردرآمدترین شغل ها در کل دنیا به شمار می آید. البته در این بین افزایش روزافزون تعداد رستوران ها و فست فود ها باعث شده است که برای ماندن در این شغل برند شما حرفی برای گفتن داشته باشد. در واقع به خوبی بتواند بازاریابی کند. با استفاده از جعبه های فست فود خاص و انحصاری برند خود می توان در چشم مخاطب، خود را یک برند حرفه ای و خاص جلوه دهید. این موضوع باعث شده که اکثر رستوران داران در زمینه چاپ و طراحی و جعبه فست فود بودجه مشخص و قابل توجهی را صرف کنند. واقعیت آن است که انتخاب یک جعبه فست فود زیبا و جذاب به لحاظ روانی مشتری را تحت تأثیر قرار داده و حتی می تواند رضایت او را از مزه غذا نیز افزایش دهد!

جنس جعبه فست فود

جعبه های فست فود در اشکال و سایزهای مختلفی قابل طراحی و تولید هستند. با توجه به اهمیت بهداشت بسته بندی غذاهایی چون غذاهای گریل یا سوخاری که تماس مستقیم با غذا خواهند داشت به طور معمول از جنس های مختلفی برای تولید جعبه فست فود استفاده می کنند. جنس هایی مثل:
  • جعبه های ایندربرد با گرماژ مختلف

دلایل اهمیت استفاده از جعبه فست فود برای بسته بندی غذا

استفاده از جعبه فست فود مزایای متعددی به همراه دارد که به صورت کوتاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. بسته بندی غذا با استفاده از جعبه فست فود خیلی سریع تر اتفاق می افتد….

استفاده از جعبه فست فود که اکثراً قابلیت باز و بسته شدن آسان دارد به شما این امکان را می دهد تا خیلی سریع و حرفه ای غذاها را بسته بندی کرده و به دست مشتری برسانید. کاهش زمان تحویل غذا به دست مشتری نیز می تواند در جلب نظر او به میزان قابل توجهی تأثیرگذار باشد.

2. ظاهر غذا به کمک جعبه فست فود خیلی بهتر حفظ می شود….

شما می توانید با انتخاب جعبه فست فودی متناسب با غذای مورد نظر خود به خوبی ظاهر آن را حفظ کرده و به همان حالتی که باید سرو شود به مشتری تحویل دهید. حفظ ظاهر غذا و سلامت رساندن آن به دست مشتری نیز یک امتیاز مثبت برای فست فود و یا رستوران شماست که به کمک جعبه فست فود حاصل می شود.

3. با استفاده از جعبه فست فود بهتر می توان غذا را برای مدت بیشتری گرم نگه داشت….

طبیعی است که هر فردی از میل کردن غذای گرم و تازه لذت بیشتری خواهد برد و سرد شدن غذا کیفیت غذا را تحت تاثیر قرار خواهد داد. استفاده از جعبه فست فود برای تحویل غذا باعث شده که غذا برای مدت بیشتری گرم و تازه نگه داشته شود.

4. جعبه های فست فود بهداشت بهتری را برای غذا به ارمغان می آورند….

طی سال های گذشته مقواهایی برای تولید جعبه غذا عرضه می شوند که وجود مُهر بهداشت در درون این جعبه ها نگرانی مشتریان را از بابت بهداشتی بودن این جعبه ها از بین برده است. استفاده از این نوع مقوا بیشتر در زمینه ساخت جعبه پیتزا است.

5. می توان روی جعبه فست فود تبلیغات موثری را اجرا نمود….

بر روی جعبه فست فود، شما می توانید به خوبی برای برند خود بازاریابی کنید. یک جعبه فست فود در کنار گرم نگه داشتن غذا و حفظ سلامت آن به شما این امکان را می دهد تا با آوردن لگو برند خود و نیز آدرس و تلفن، شانس خود را برای دیده شدن، بیشتر کنید. علاوه بر آن در نظرگیری یک طراحی جذاب نیز می تواند نظر مشتری را بیشتر از پیش به محصولات شما جلب کند.   برای مشاوره و سفارش روی تاش پک کلیک کنید.  

انواع جعبه فست فود

به دلیل اینکه سرعت کار در زمینه تولید این نوع اغذیه بسیار بالاست جعبه های در نظر گرفته شده برای آن ها به طور معمول خیلی راحت باز و بسته می شوند. امروزه انواع جعبه فست فود طراحی و تولید شده و در این بین شما می توانید بسته به نوع محصول خود جعبه های مختلفی سفارش دهید. جعبه هایی چون:
  • جعبه پیتزا نیم متری تا مینی
  • جعبه همبرگر
  • جعبه اسنک
  • انواع لیوان
  • جعبه سیب زمینی
  • جعبه کنتاکی
  • جعبه ساندویچ
  • و…
در ساخت جعبه های فست فود از ماشین آلات پیشرفته چاپ، مرکبات گیاهی، دستگاه دایکات و جعبه چسبانی اتوماتیک استفاده می شود. در ادامه به توضیح انواع مختلف جعبه های فست فود می پردازیم:

جنس انواع مختلف جعبه های فست فود

1. جعبه پیتزا

  • نوع اول جعبه فست فود
یکی از جعبه های فست فود، جعبه پیتزا است که به منظور حفظ گرما و تازگی و نیز سلامت غذا مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت جعبه پیتزا از مقوای بهداشتی و تایید شده از سوی سازمان دارو و سازمان ملی استاندارد ایران بهره گرفته می شود. این جعبه ها در سایزهای مینی، متوسط و بزرگ قابل چاپ می باشند.

2. جعبه برگر

  • نوع دوم جعبه فست فود
یکی از فست فودهای پرطرفدار برگر است که برای دلیوری و جابجایی آن بهتر است برای بسته بندی این غذا از جعبه برگر استفاده شود. در ساخت جعبه برگر می توان از مقوای ایندربرد و پشت طوسی استفاده کرد. به طور معمول اول از همه برگر درون پاکتی مومی قرار داشته و یا به کمک کاغذی به نام کاغذ ریپنگ پوشیده می شوند و پس از آن درون جعبه قرار خواهد گرفت. به همین دلیل انتخاب از بین جعبه مقوای ایندربرد و مقوای پشت طوسی تفاوتی نخواهد داشت چرا که برگر به طور مستقیم با جعبه در تماس نیست.  

3. جعبه سوخاری

  • نوع سوم جعبه فست فود
یکی دیگر از انواع جعبه سوخاری، جعبه مخصوص قارچ سوخاری، سیب زمینی و کنتاکی های مختلف است. به طور معمول در تهیه این نوع جعبه از مقوای ایندربرد استفاده می شود. سطح این مقوا کاملا صاف و یک دست است و به همین دلیل می توان بر روی آن چاپ تمام رنگی اجرا نمود.

نکات قابل توجه در رابطه با طراحی جعبه فست فود

استحکام و مقاومت بالای جعبه فست فود از اولین مواردی است که در زمینه طراحی این محصولی باید به آن توجه کرد. جعبه در نظر گرفته شده باید به خوبی قادر به تحمل وزن غذای مورد نظر باشد و بتواند آن را سالم به مقصد برساند. در طراحی جعبه فست فود باید نوع محصول خود را در نظر گرفته و طراحی متناسبی با آن برای جعبه محصول پیاده سازی کنید. در واقع جعبه هر محصول باید به شکلی باشد که به مشتری امکان استفاده سریع از غذا و بیرون آوردن هر چه راحت تر آن از درون جعبه را بدهد. بهتر است در طراحی جعبه برای حفظ بهداشت غذا، لایه ای به صورت محافظ بر روی آن آورده شود تا بخش های چاپ شده به طور مستقیم با غذا تماس نداشته باشند.

عوامل موثر بر قیمت جعبه فست فود

قیمت جعبه های فست فود به عوامل مختلفی چون تعداد تیراژ، طرح و مدل و ابعاد انتخابی شما بستگی دارد. در رابطه با غذاهای فست فودی و سوخاری توصیه می شود حتی الامکان از مقوای ایندربرد استفاده نمایید. چرا که این مقوا به دلیل برخورداری از شرایط بهداشتی مطلوب برای جعبه های غذا و دارو بهترین گزینه است. این مقوا اگر چه دارای قیمت به مراتب بیشتری نسبت به دیگر نمونه هاست اما در مقابل، کیفیت بسیار بیشتری را از خود نشان داده و بهداشت غذا را به خوبی تضمین می کند.  

جعبه فست فود شرکت تاش پک

شرکت تاش پک، در سال 1370 تاسیس شد تا با طراحی، چاپ و تولید انواع جعبه های مقوایی، لمینتی و کارتن خدمتی در عرصه بسته بندی و جعبه سازی کشور داشته باشد. شرکت تاش پک از سال 1370 تا به امروز در راستای این اهداف فعالیت مستمر داشته است. ما در شرکت تاش پک توانسته ایم با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مجهز و مطابق با استاندارد های جهانی، نیاز مشتریان در بازار ایران را نسبت به تولید انواع جعبه ها برطرف کنیم. امروزه بسته بندی بر افزایش فروش به شدت تأثیر دارد به این جهت که مشتریان به دلیل داشتن قدرت انتخاب و تنوع زیاد محصولات، مجبور نیستند محصولاتی با بسته بندی های ضعیف خریداری کنند. برندها در تلاشند با یک بسته بندی شاخص و زیبا در همان مرحله ابتدایی نظر مشتریان را به سوی محصول خود جذب کنند. این روزها بیشتر از هر زمان دیگری مشتری به ظاهر زیبا، حرفه ای و کاربردی یک محصول توجه می کند چرا که اعتقاد دارد یک محصول حرفه ای و معتبر دارای بسته بندی زیبا، شاخص و کاربردی است. برای مشاوره و سفارش روی تاش پک کلیک کنید. در ادامه می توانید نمونه جعبه فست فود شرکت تاش پک را مشاهده بفرمایید.      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نیاز به راهنمایی دارید؟
×
تماس تلفنی Whatsapp chat
چت واتساپ Whatsapp chat