جعبه وبسته بندی گز

تاریخ آخرین بروزرسانی:9 فروردین 1403

تولید جعبه مقوایی مخصوص گز

گز در اصل از سوغات شهر اصفهان، کرمان، یزد و چهار محال بختیاری است که در انواع مختلف گز آردی، لقمه ایی، شکلاتی، سوهان گزی و … می باشد. بسته بندی گزها اهمیت زیادی دارد در ابتدا به جهت اینکه در مجاورت هوا و رطوبت قرار نگیرند. جعبه هایی با خاصیت ضد آب و رطوبت و مقاومت بالا به منظور حمل و نقل و صدمات احتمالی قابل  طراحی می باشد.

تاثیر بسته بندی خلاقانه در فروش

آیا می دانستید بسته بندی بیش ترین تاثیر را در فروش دارد؟ بسته بندی خلاقانه به همراه چاپ شکیل می تواند بالاترین اهمیت در جهت فروش را به خود اختصاص دهد. در نظر داشته باشید منطقه عرضه کالا و محصول با نوع شکل بسته بندی و چاپ باید همخوانی داشته باشد یعنی نسبت به فرهنگ یک منطقه و یا موضوعاتی از قبیل می تواند بهانه ای برای نوع طراحی محصول خود خلق کنید که هم یکتا و منحصر به فرد باشد و موارد گفته شده را رعایت کرده باشد.

انواع بسته بندی

بسته بندی گز برای حفظ و نگهداری این محصول در مقابل رطوبت، گرما، آلودگی و… همچنین حمل و نقل آسان و بالابردن زمان ماندگاری آن صورت می گیرد. امروزه انواع مختلفی از بسته بندی های گز در بازار عرضه می گردد که هرکدام از آنها تفاوت و مزایای زیادی دارند. یکی از نکات مهم در تولید و صادرات گز، استفاده از جعبه صادراتی و بسته بندی با کیفیت می باشد. امروزه گز از منحصر به فرد ترین سوغات کشور ایران هستند که نحوه بسته بندی آن ها از لحاظ مقاومت دربرابر فشار و قرار گرفتن در معرض هوا و نگه داری در مدت زمان طولانی بسیار حائز اهمیت است.

گز در بسته بندی های کوچک نیز تولید می شوند که برای مصرف روزانه خریداری می شوند. با توجه به قیمت بالای آجیل این نوع بسته بندی ها بسیار پر طرفدار هستند. برای این نوع بسته بندی باید استند زیبا و جذاب طراحی شود تا افراد را به خرید ترغیب کند. برای داشتن چاپ برند روی بسته بندی کمک زیادی در تبلیغ محصول می کند و به جهت نگهداری محصول در شرایط سرد خانه ای بسته ای باید انتخاب شود که ضد آب و رطوبت باشد. همچنین می شود با به کار بردن بسته بندی خلاقانه گز در بازار داخلی و خارجی رقابت کرده و موفقیت زیادی به دست آورد

طراحی و زیبایی بسته بندی گز

هدف اصلی بسته بندی گز سلامت محصول است که قصد داریم یا طراحی بسته بندی از آن محافظت کنیم تا از زمان عرضه تا مصرف به بهترین وجه ممکن نگهداری شود. همچنین هدف بعدی از طراحی بسته بندی، آشنایی بیشتر مخاطب با محصول است که از طریق اطلاعات درج شده بر روی  بسته بندی امکان پذیر است و می تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین محتویات داخل بسته بندی و خریدار باشد. طراحی بسته بندی گز علاوه بر دارا بودن ویژگی های گفته شده باید دارای طرحی زیبا باشد تا بتواند از این طریق بازاریابی خوبی را در بازارهای داخلی و خارجی برای برند مورد نظر انجام شود

قیمت کارتن گز

در بعضی موارد قیمت انواع مختلف ورق و کارتن با توجه به تغییرات قیمت ارز تغییر می کند و بیشتر بستگی به نوع مواد اولیه دارد که از جنس ایرانی استفاده شود یا وارداتی، به همین منظور کارشناسان ما قیمت روز کارتن بسته بندی را نسبت به ابعاد مد نظر شما محاسبه می کنند و در زمانی حدودا ده روز کاری جعبه ها را تولید کرده و در دسترس مشتریان قرار میگیرد. یکی از اصلی ترین روش ها برای تبلیغات و جلب نظر مشتری به محصول بسته بندی شیک با طراحی مناسب می باشد چاپ طرح و برند بر روی جعبه مقوایی با رنگ های مختلف انجام پذیر می باشد.

بسته بندی خرما و خشکبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نیاز به راهنمایی دارید؟
×
تماس تلفنی Whatsapp chat
چت واتساپ Whatsapp chat