بسته بندی خشکبار

تاریخ آخرین بروزرسانی:31 فروردین 1403


دستگاه های بسته بندی به انواع گرانولی قوطی پر کن و پیمانه ای تولید می شوند دستگاه های بسته بندی گرانولی جهت بسته بندی خشکبار مورد استفاده قرار می گیرند. برای عرضه خشکبار به بازار و البته صادرات بسته بندی  مهمترین نکته در این زمینه است. توزیع دقیق و دسته بندی صحیح اولین و البته مهمترین حرف در بازار رقابت است. در این مقاله با دستگاه هایی که در این امر می تواند به تولید کنندگان کمک نماید آشنا خواهید شد.

انواع بسته بندی خشکبار

از مهمترین اصولی که عرضه محصولاتی مانند خشکبار و یا حبوبات و یا حتی شیرینی جات را در بازار ساده تر و البته مشتری پسند تر می نماید نوع بسته بندی این محصولات می باشد. بسیاری از مصرف کنندگان این محصولات هنگام خرید از بازار به نحوه دقیق توزین و دسته بندی و همچنین زیبایی بصری این محصولات توجه زیادی می نمانید. برای همین تولید کنندگان این نوع دستگاه ها انواع مختلفی از این تجهیزات را با توجه به سلیقه مشتری تولید می نماید. از انواع این تجهیزات می توان به این تعداد اشاره نمود.

دستگاه های قوطی پر کن

در این نوع جعبه های بسته بندی خشکبار، تعداد جعبه ها در دقیقه بسته به نظر مشتری متفاوت می باشد. جعبه ها در طول 50 تا 400 میلیمتر و عرض 50 تا 240 میلیمتر متغیر هستند. در این نوع می توان بسته به نظر مشتری برق نیز از سه فاز به تک فاز تغییر داد.

دستگاه های پیمانه ای

در این نوع دستگاه تنها از مواد پودری مانند شکر و نمک می توان استفاده نمود. به علت نوع این محصولات از پیمانه جهت وزن کشی در آن استفاده می شود.

دستگاه های افقی یا پیلوپک

می توان برای بسته بندی خشکبار از سلفون استفاده نمود. در این نوع، از دستگاهی به نام پیلوپک یا افقی برای این کار استفاده می شود. در صورتی که دستگاه مجهز به فتوسل باشد می توان بر روی جعبه ها از چاپ استفاده نمود. اما در نوع بدون فتوسل بسته ها بدون چاپ و ساده روانه بازار مصرف می شود.   

دستگاه گرانولی

بیشتر در صنعت توزین خشکبار از این نوع دستگاه استفاده می شود. سرعت بالا و دقت زیاد از مزیت های استفاده از این نوع دستگاه در دسته بندی و توزین خشکبار است. این دستگاه با  دارا  بودن چرخ به سادگی قابل حمل و نقل بوده و وزنی تقریبا 1600 کیلوگرم دارد. تغییر در سرعت دستگاه از مزایای آن به شمار می رود. وزن هر بسته نیز می توان متغیر و از 20 تا 2000 گرم باشد. نوع برق مصرف در این دستگاه بیشتر به صورت سه فاز می باشد. البته با توجه به درخواست و نظر مشتری می توان نوع برق را به تک فاز نیز تغییر داد.

اهمیت بسته بندی کردن خشکبار

از مهمترین اصولی که یک محصول را برای یک مشتری مورد پسند می کند نوع بسته بندی و طراحی و شکل ویژه آن است. این که مشتری چقدر با جعبه محصولات شما ارتباط برقرار می کند و چقدر به طراحی و شکل آن توجه می کند به میزان توجه شما به نوع جعبه نمودن محصولات بستگی دارد. معمولا مصرف کنندگان بیشتر جذب خرید محصولاتی می شوند که علاوه بر ظاهر زیبای بسته به نوع  و کیفیت محصول داخل بسته نیز توجه شده باشد.  در صورتی که  شما در نگاه اول نتوانید مشتری را جذب محصول و بسته آن نمایید در بازار پر رقابت این محصولات از دور خارج خواهید شد. برای خرید انواع دستگاه های بسته بندی و جعبه نمودن خشکبار با گارانتی و امکانات مدرن می توانید به سایت ما مراجعه و از کارشناسان در این سایت گفتگو نمایید.  

خشکبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نیاز به راهنمایی دارید؟
×
تماس تلفنی Whatsapp chat
چت واتساپ Whatsapp chat