نکات بسته بندی ماسک

تاریخ آخرین بروزرسانی:7 اردیبهشت 1403

ماسک یکی از بهترین و مناسب ترین تجهیزات بهداشتی به شمار می رود. و از این روی به بسته بندی مناسبی نیز نیاز دارد. از ماسک می توان در موارد مختلفی جهت حفظ ایمنی و سلامتی استفاده کرد، مثلا: هنگام کار با شوینده های سمی، هنگام گردگیری و غبارروبی محیط، جلوگیری از انتشار میکروب و ویروس هنگام بیماری های واگیردار، حفظ ایزوله محیط هنگام انجام کارهای حساس مانند عمل های جراحی و غیره. اما این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا اهمیت استفاده از ماسک چندین برابر شده به طوری که به یکی از وسایل مورد نیاز روزانه برای تمام افراد جامعه تبدیل شده است. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است رعایت مسائل بهداشتی هنگام تولید و بسته بندی هاست تا محصولی ایمن و سالم به دست مصرف کنندگان برسد

انواع بسته بندی

  • بسته بندی جعبه ای
  • بسته بندی پلاستیکی

حتی برای بسته بندی های جعبه ای بسیاری از شرکت های تولیدی نیاز به یک بسته بندی پلاستیکی برای خود ماسک تکی داخل جعبه نیاز دارند ، در غیر این صورت ماسک بدون بسته بندی پلاستیکی و به صورت خام داخل جعبه قرار می گیرد .

بسته بندی های پلاستیکی به نوع های مختلفی تقسیم بندی می شوند که می توان به سلفونی ( متالایز ، opp و … )، نایلونی، و انواع پلاستیکی اشاره کرد که هزینه بسیار کم تری نسبت به جعبه بسته بندی به خود اختصاص می دهند.

بسته بندی ماسک n95

تمامی شرکت های تولید کننده این مدل ماسک تنها به یک بسته بندی مادر اکتفا نمی کنند  و برای هر ماسک داخل بسته بندی نیز یک بسته بندی پلاستیکی اختصاصی در نظر می گیرند که در بیشتر موارد نمونه سلفونی یا نایلونی ساده بدون چاپ است زیرا هدف های تبلیغاتی در بسته بندی مادر انجام شده است.

بسته بندی ماسک جراحی ( ساده )

اما برای این نوع دیگر نیازی به بسته بندی تکی نیست و یک بسته بندی مادر برای آن اکتفا می کنید ، برای این نوع نیز به دو صورت نایلونی یا سلفونی سفارش داده می شود.

مزایای دستگاه بسته بندی

کارهایی که در منزل و باغ انجام می شود به طور دائم مستلزم در معرض قرار گیری با مواد شیمیایی آزمایشگاهی و سمی مضر است. نظیر بوی رنگ ها، حلال ها، گرد و غبار، آلودگی هوا، مواد چسبنده، آفت کش ها و محصولات تمیزکننده با بوی تیز، نیازی به اشاره به هجوم سالیانه مواد آلاینده و آلرژی زا نیست. علاوه برتهویه صحیح، یک ماسک فیلتر دار یا ماسک تنفسی راه طویلی را در محافظت از شش ها و سلامت شما طی خواهد کرد. بنابراین جهت بهداشتی بودن ماسک ها نیاز به بسته بندی شدن دارند. دستگاه بسته بندی ماسک مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از آن ها را در زیر ذکر می کنیم:

  1. دارای انعطاف پذیری مناسب جهت بسته بندی انواع محصولات تا عرض 50 سانتی متر را دارد.
  2. دارای نوار نقاله به جهت انتقال و توزیع محصول می باشد.
  3. بسته بندی ماسک از آلوده شدن و یا پاره شدن ماسک جلوگیری به عمل می آورد.

قیمت دستگاه بسته بندی ماسک

این دستگاه بسته بندی یکی از پر فروش ترین و جدیدترین دستگاه های ماشین سازی مسائلی می باشد که با خطوط مونتاژ پیشرفته تولید می گردد و نیاز بسیاری از صنایع از قبیل پزشکی ، صنعتی ، آرایشی بهداشتی و… را با توجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارد برطرف نموده است.

جعبه بهداشتی – دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نیاز به راهنمایی دارید؟
×
تماس تلفنی Whatsapp chat
چت واتساپ Whatsapp chat